3e Kerstmiddag

Een bijzondere 3é kerstmiddag .

Woensdag 27 december ,,de derde kerstdag “ waren er 35 ouderen uitgenodigd om deel te nemen aan een gezellig samenzijn met elkaar bij Bistro Tram 2 in Rossum.

De uitbaters van Tram 2 Roelina en Gerhard Ten Hove en het Sint Vincentius team hadden alles in het werk gesteld om ons een heerlijke en bijzondere 3e kerstmiddag te bezorgen. Het was voor de tweede keer op rij dat deze werd georganiseerd. Het streven is er nu op gericht om dit samenkomen jaarlijks te laten plaatsvinden op de 3e kerstdag .

Eenzame ouderen zo zou ik ze niet willen bestempelen, maar wel alleenstaande ouderen en ouderen die met de partner worden geconfronteerd met beginnende dementie. Dementie, wel nu daar hebben wij woensdag middag niet opgelet want het werd een samensmelting van mensen, mannen en vrouwen, bejaard en hoog bejaard met als doel samen genieten van de 3e kerstdag.

En genoten dat hebben wij . Ook leden van de KBO hadden zich aangemeld . Het was een middag vol van aandacht, zorg , vrolijkheid,zang en muziek. Buiten waren we welkom geheten door klanken van de Oldenzaalse midwinterhoornblazers.

Dit alles werd mogelijk gemaakt door Stichting Sint Vincentius Oldenzaal / Rossum .

Namens de deelnemers een hartelijk bedankt.

Martin Meijerink