Bezoek Senioren Expo Veldhoven 2024

Een kort verslag van een dagje naar de Senioren expo te Veldhoven

Van dinsdag 16 tot en met 21 januari jl. heeft de KBO Brabant, mede organisator van deze beurs, de 20e editie van de Senioren Expo, georganiseerd. De beurs werd gehouden in het NH Eindhoven Conference Centre Koningshof te Veldhoven.

Met in totaal 36 deelnemers, waaronder 8 deelnemers uit De Lutte van onze zuster vereniging, vertrokken we ‘s morgens om 07.00 uur richting Veldhoven. Het had die ochtend flink gesneeuwd, maar alle eer aan de deelnemers omdat allen op tijd waren en er verder geen afzeggingen waren vanwege het slechte weer.

Om 10.00 uur ging de beurs open en we storten ons eerst met z’n allen op de koffie en thee met wat lekkers er bij want we hadden nog niets gehad. Daarna de rondgang over de beurs. Er waren in totaal z’n 120 stands met veel noviteiten. In de grote zaal was er entertainment . De bezoekers werden vermaakt met dans en muziek en men kon zelfs genieten van een modeshow.

Wij zaten aan een gezellige tafel en we genoten van de hapjes en drankjes. Ook waren er een drietal leden van ons die rondliepen met maanvormige hoofdkussens ( misschien voor een busreis naar Mars ) en een gein dat ze hadden. !  Tegen half vier werd aan de terugreis begonnen. We kregen nu een dubbeldekker.

Zowel op de heen- als de terugreis hadden we goede bekwame chauffeurs met dank aan het touringcarbedrijf Kupers uit Weert. Eenieder was zeer tevreden en voldaan en we kijken nu al weer uit naar de volgende Senioren Expo in 2025.

Henny Helthuis