KBO Vrijwilligersmiddag 2023

KBO – VRIJWILLIGERSMIDDAG 2023

Ongeveer zo’n 55 vrijwilligers waren aanwezig op de jaarlijkse vrijwilligersmiddag van de KBO Oldenzaal. Zij werden toegesproken door de voorzitter Hans Perik en hartelijk bedankt voor hun inzet gedurende het afgelopen jaar. Daarbij werd tevens de hoop uitgesproken, dat ook voor het komende jaar weer een beroep op hen kan worden gedaan. Zoals onze secretaris het altijd zegt: “Onze vrijwilligers zijn de kurk waarop onze afdeling drijft”.

Het was een bijzonder gezellige middag op de baan van de Jeu de Boules vereniging Oldenzaal aan de Vondellaan. Onder het genot van een drankje kon worden bijgepraat. Er werd uiteraard gestreden om de “bekende beker” van het overbekende Jeu de Boules spel. We kunnen terugzien op een zeer bijzonder geslaagde middag, die werd afgesloten met een lekkere hap. Het was een mooie strijd, maar uiteindelijk hadden we de onderstaande winnaars:

1e prijs  Riet Tiehuis met Rinus van den Einde;

2e prijs  ED Steenbergen met Martin Stofbergen;

3e prijs  Herman Horsthuis met Gerrit Grunder.

De poedelprijs was voor Jos Sanderman met Lucy Steggink.

Hartelijk dank aan de OJBV voor de gastvrijheid en voor de uitstekende begeleiding van deze middag.

Oldenzaal prijswinnaars Jeu de Boules
4-10-2023